//
you're reading...
Prezentare

Scurt CV

Nume : Hadan

Prenume : Eugen Florin

Data nasterii :  17 ianuarie 1976

Sex : M

Stare civila : casatorit

Profesia : Inginer Industria lemnului

Domicilui : Sovata , Str.Trandafirilor Nr.21

Contact : tel.   0731730044  sau 0722494654

email :

About Eugen Hadan (Florin)

Inginer Industria Lemnului , specializat in procese de productie pentru mobilier de interior - sufragerii , dormitoare , bucatarii si baie. Peste 10 ani de experienta personala (familiala) si profesionala.

Discuție

7 thoughts on “Scurt CV

  1. buna, la ce pret aveti patutul de vanzare? va multumesc.

    Posted by gabriella | Iunie 10, 2010, 3:01 pm
  2. Salut Eugen,

    Nu stiu daca fac sau nu o confuzie,insa am decis sa iti scriu cateva cuvinte in considerentul ca am fost colegi in Timisoara la Liceu Silvic.

    Nu demult am inceput o campanie de cautare a colegilor de liceu , deoarece nu am mai tinut legatura cu nici unul si cred ca am imbatranit si m-a apucat nostalgia anilor de liceu.

    Daca ai fost in cls doamnei Subin, liceul silvic Timisoara, da-mi de stire pentru ca au trecut ani si poate depanam amintiri din copilarie.Daca nu imi cer scuze pentru mail si iti doresc tot binele din lume.

    Cu prietenie,
    Marius Ciobanu

    Posted by Marius | August 19, 2010, 3:11 pm
  3. Felicitari pt cartile recomandate in Blog
    Propunere in sensul lui ROBERT KIOSAGY;
    CEI MAI BOBATI OAMANI DIN LUME CONSTRUIESC RETELE;
    Merita sa vorbim :0364-178522sau 0741-704759

    Cu stima ,
    Mihai Bartha
    Cluj Napoca

    Posted by Mihai Bartha | Decembrie 13, 2010, 6:47 pm
  4. Buna ziua,

    doresc sa achizitionez un patut bebe. la ce pret il aveti?

    va multumesc!

    Posted by Ramona Strugaru | Martie 8, 2012, 2:29 pm

Lasă un răspuns

