//
you're reading...
Uncategorized

Am intalnit un profesionist adevarat ! dupa 7 luni mi-am reparat GPS-ul…

Luati acest articol cum vreti , eu vreau sa-i fac reclama , si basta !

Merita !

Am GPS , MIO C520 , si l-am cumparat de pe Okazii . Ghinion  , la 2 luni nu mai functiona …L-am trimis tipului care mi la vandut ….si 6 luni a stat aparatul la el …dar degeaba …touchscreen defect se pare ca nu pot multi repara …a stat aparatul la bucale’ ….de m-am plictisit.

Am zis ca trebuie sa incer sa gasesc o solutie singur , ca…vorba aia ‘ daca vrei sa rezolvi o problema , ocupa-te personal !’

Va puteti convinge singuri la adresa : http://ro.satnavrepairservice.com

Pentru ca aveam drum prin Brasov , le-am facut o vizita la Rasnov  , si aparatul mi-a fost reparat pe loc .

Pana aici totul e normal ! Eu insa am apreciat cateva detalii , care fac diferenta , si pe care vreau sa le amintesc aici !

Dupa lansarea intrebarii referitoare la estimarea reparatiei am primit in aproximativ 2 ore un raspuns .

Am clarificat rapid  prin  mail si restul de detalii , iar apoi mi-am facut o programare online pentru o reparatie pe loc.

Am primit confirmare scrisa ca programarea este ok , apoi am primit cu o zi inainte un mail de reamintire .

Dupa reparatie am primit un mail , cu urmatorul continut :

‘ Ne face placere sa va informam ca reparatia unitatii dvs. a fost finalizata cu succes.
Ce s-a facut: inlocuire TOUCH SCREEN ‘

GPS-ul reparat in 30 minute , piesa de schimb  pe stoc , comunicarea ireprosabila , amabilitatea si profesionalismul dovedit m-au lasat sa cred ca avem oameni de valoare in tara asta , DAR este mare pacat ca nu toti au lucrat prin alte tari civilizate cativa ani buni(inginerul care mi-a reparat GPS-ul a lucrat vreo 6 ani in Anglia) pentru a intelege ca increderea se castiga prin clienti multumiti si castigul nu se realizeaza peste noapte.

Macar in privinta GPS-urilor putem sa stam linistiti ! Cineva in Romania este profesionist pe acest domeniu ! Apelati cu incredere , il recomand cu caldura !

About Eugen Hadan (Florin)

Inginer Industria Lemnului , specializat in procese de productie pentru mobilier de interior - sufragerii , dormitoare , bucatarii si baie. Peste 10 ani de experienta personala (familiala) si profesionala.

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

