//
you're reading...
Uncategorized

Satul de soare….poz(n)e din vacanta mare

M-am dus ca tot omu’ la mare…Sa-mi rumenesc frumos pielea la soare !

M-am dus la noi ….la Mamaia ….sa ma bucur de ultimele investitii din turism !

Am spus-o, insa repet : Avem o tare frumoasa ….pacat ca-i locuita !

O fotografie face cat o mie de cuvinte …nu-i nevoie de prea multa vorbarie , vedeti si voi imaginile….cam asta-i atmosfera pe litoralul romanesc ….

Hai …sa construim castele de nisip (cred ca tipul e venit direct de pe santier …):

Cautatorul de scoici ( ce ziceti de un harlet …si asa sapaturile la 10 m de mal sunt posibile si pline de succesuri ….vorba lu’ aia mica):

Namolul de Techirghiol , face bine la …toti tiganii care-l vand (vezi vilele cu cetarna inflorata), omorandu-ti nervii de la prima pana la ultima ora cu reclamele deja clasice …:

Una peste alta , m-am distrat …in tara frunzulitei ! Pai daca nu eram vesel , nu ma luau in echipa de campanie electorala ….

Votati portocaliul !…poate la anu’ se schimba culorile ! (sper …sa primesc o sapca noua …)

About Eugen Hadan (Florin)

Inginer Industria Lemnului , specializat in procese de productie pentru mobilier de interior - sufragerii , dormitoare , bucatarii si baie. Peste 10 ani de experienta personala (familiala) si profesionala.

Discuție

4 thoughts on “Satul de soare….poz(n)e din vacanta mare

  1. Vacanta de vis …

    Posted by Hadan Eugen | August 6, 2011, 3:22 pm
  2. Cred ca mai este o problema (nu stiu unde s-o pun in lista): Nu e culoarea sepcii! Nu e, cu siguranta! NOI suntem, prin ceea ce facem sau ce nu facem.
    Daca atragi atentia omului de langa tine ref. la un gest, fapta sau comportament, esti ridiculizat (in cel mai fericit caz), iar ceilalt „martori” se fac ca nu vad (nu am vrut sa evit cacofonia!).

    Un exemplu:
    Acum cativa ani mi-am incuiat cardul de la masina in ….. masina (nu era prima data). Stiam ce si cum e de facut (prima data apelasem la un mecanic). Am procedat la operatiunea „sarma cu carlig”, in plina zi, in plin oras, in plin trafic, …… posibil sa fi trecut si politia pe langa mine. Mie-mi tremurau nadragii ca nu cumva sa vina cineva sa ma pocneasca si doar apoi sa ma intrebe ce fac cu sarma pe la usa masinii. Dar nu! Toata lumea a trecut, 80% m-au vazut si toti s-au facut ca nu ma vad!

    Noi sa fim sanatosi si sa incercam sa ne pregatim copii pentru modul asta de viata (macar) sau pentru a schimba ei. Noi , se pare ca n-o vom face. Nu vrem!

    Posted by Capalnasan Venus | August 7, 2011, 12:52 pm
    • Pt mine fiecare ‘sapca’ , indiferent de culoare , este vinovata , atunci cand ne guverneaza , pt ca nu rezolva corect si definitiv cateva reguli de baza ale societatii.
      Sper sa nu se ajunga la razboi civil …dar sincer nu suntem prea departe ! Ma infior sa vad degradarea permanenta a societatii !
      E mai usor sa prostesti o sleata de inculti (ca exemplu vezi procentul de la bac 2011) !
      Sunt optimist pt mine si familia mea …dar din pacate societatea se indreapta spre o directie gresita !

      Posted by Eugen Hadan (Florin) | August 7, 2011, 4:58 pm
  3. A, am uitat sa pun un link, o fac ori de cate ori am ocazia si o permite contextul:

    Posted by Capalnasan Venus | August 7, 2011, 12:59 pm

Lasă un răspuns

