//
you're reading...
Uncategorized

La restaurant…codul bunelor locatii din Ardeal !

Locuiesc in Transilvania…sau pentru necunoscatori in paradisul bunului simt…
Sunt patit si sunt permanent in alerta dupa ce trec Carpatii la sud,sa fiu furat/fraierit/batjocorit…insa nici prin gand nu mi-a trecut ca toate aceste grozavii mi se vor intampla ‘acasa’ la Tg. Mures.
Locatia cu pricina: Hotel Restaurant Tineretului din Tg. Mures.
Scopul meu : servirea pranzului.
Preluarea comenzii : normala.
…la 5 minute….jumate din produsele comandate nu erau disponibile….
Servirea felului 1: ciorba la castron…portiile nu au fost calculate corect…2 persoane nu au primit….
In plus am fost anuntati pe un ton suav ca un fel de ciorba comandat…nu este disponibil….nasol!
Servirea felului 2: primii trei adulti au fost serviti…cu toate ca am cerut sa fie prioritizati copiii ….apoi pauza de 10 minute…
In continuare au fost serviti alti trei adulti….moment in care copiii urlau: vrem mancare!
Au primit si ei…doua portii din cinci!
Apoi a cazut bomba:platoul ‘tineresc’ comandat initial a fost servit ca platou ‘taranesc’ ..plin de produse vechi cu aspect uscacios….chiar daca foamea era mare…a fost refuzat!

image

La toate astea adaugati o ora si jumatate de asteptare,paine neagra in loc de alba….pahare cerute cu insistenta dupa 5 minute de la servirea bauturilor…
E limpede ca la final glumele erau de genul: unde o fi Maruta! Si el ar fi organizat o farsa mai buna….
Insa noi urma sa platim toata tarasenia….
Am cerut Condica de sugestii si reclamatii si prezenta unui sef…
…chiar credeam ca urmatoarea etapa era servirea unei declaratii la Politie…
Insa tipul care administra ‘locatia’ nefiind prezent ne-a transmis alaturi de scuzele protocolare ca tot ce am consumat este GRATIS….
In sfarsit…ne-am intors in Ardeal…daca nu treceam personal prin aceasta poveste nu creditam veridicitatea ei.
Recomand locatia cu pricina celor dornici de adrenalina…sau celor care vor sa manance gratis la Tg.Mures….poate aveti ‘noroc’…

About Eugen Hadan (Florin)

Inginer Industria Lemnului , specializat in procese de productie pentru mobilier de interior - sufragerii , dormitoare , bucatarii si baie. Peste 10 ani de experienta personala (familiala) si profesionala.

Discuție

2 thoughts on “La restaurant…codul bunelor locatii din Ardeal !

  1. Eugene poate nu ai folosit limba corecta ,sti cum e „vorba dulce mult aduce”.

    Posted by mihai filip | Martie 4, 2012, 8:23 pm
    • Doar in Ro poti fi suspectat ca n-ai respectat ‘Codul bunelor maniere’….insa mai avem mult pana respectam codul ‘Comerciantului corect’ ! In FR daca nu scoti de pe meniu produsele pe care nu le poti serivi(din diverse motive) , primesti amenda! La noi poti scrie orice,poti promite orice,poti pune in gramaj oricat…nu patesti nimic! Sunt si unii care zic :’da-l dracu’ ca putea sa manance acasa ‘!
      Si atunci intreb : de ce dracu sa mai am bun simt ? Daca facem degeaba scoli,cursuri,seminarii , poate frica de clienti ‘nebuni’ va ‘forma’ o parte din societate …Oricum pt mine un procent bunicel sunt pierduti …si sincer nu le plang de mila !Vorba cuiva drag : ‘ si sarac si prapadit !’Astia isi merita soarta !
      Daca subtil ai vrut sa-mi spui ca n-am vorbit maghiara …in grup aveam vorbitori scoliti in HU …deci nu discutam de cum ne-am exprimat..ne-au inteles perfect …insa noi nu i-am inteles de ce isi bat joc de meseria lor !

      Posted by Eugen Hadan (Florin) | Martie 5, 2012, 6:35 pm

Lasă un răspuns

