//
you're reading...
Uncategorized

Porumbelu’ de la mare

Eu sunt Gica Mondialu’
Ce dispera litoralu’

Ia porumbu’ si coceanu’
Ca Monica Columbeanu

Tu dai banu’,eu dau restu’
Ca sunt var cu Eminescu

Mama-l fierbe,tata-l coace
Eu vi-l dau la patru ace,dupa moda lui Versage

Lua-v-ar pofta sa va ia
Cum a luat-o pe soacra-mea
A mancat porumb cu sare
Si s-a inecat in mare

A mancat porumbul cald
Si s-a inecat in larg

Porumbelu frige tare
Poumbelu de la mare

Vitamina A si B
Sa va creasca tatele

Porumbelu de la Gica
Cea mai buna fripturica

Ia porumbu’ de la mine
Sa-ti mearga tot anu’ bine

V-am adus porumb cu sare
Fiindca ati venit la mare

Arde….. frige…..n-are gura ca sa strige!

Fa-mi un semn din departare
Ca ti-l dau pe cel mai mare…

Mami tati trece Gica
Ia-mi si mie o fripturica !!!

Comic si in acelasi timp dramatic …in 2012 inca ne vindem marfa in gura mare pe plajele intesate de turisti indiferenti si gunoaie la kg….

Dupa cateva telefoane la Primaria Eforie/Plajele Romane/Ministerul mediului m-am lasat pagubas…nici o autoritate nu este responsabila si nu are in sarcini rezolvarea curateniei si a linistii pe care sincer mi-am dorit-o in acest concediu….

Restu-i poezie ieftina de vara….pe o plaja goala de bun simt si atitudine…

Made by RO !

About Eugen Hadan (Florin)

Inginer Industria Lemnului , specializat in procese de productie pentru mobilier de interior - sufragerii , dormitoare , bucatarii si baie. Peste 10 ani de experienta personala (familiala) si profesionala.

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

